amandamartinssson.blogg.se

Hemmaa

Kategori: Allmänt

Due to some technical problems så har jag inte kunnat skriva ngra inlägg. Min sladd till mobilen är sönder.. Men nu har jag äntligen landat hemma. Haft en bra vecka med ups and downs. Positivt är att jag fick G på min grammatik-tenta och 18 av 20 på min delordkunskapstenta. Mindre bra att jag fick U på min översättningstenta hehe.
 
Jag jobbade sista upper east i lördags vilket var hur bra, kul osv som helst. Kommer sakna det verkligen. Jobbade sista lunch idag också.. Terminen börjar nå sitt slut. Jag får se lite vad som händer till våren men jag kommer stanna i lund, det är säkert.
 
Egentligen skulle jag operera ut min visdomstand i morgon men käkkirurgen (yes.. måste va där pga mina fuckade tänder) ringde och berättade att det var någon som behövde min tid mer än mig. Men jag åkte hem ändå och här är jag. Ska bli skönt med en liten paus. Eller paus och paus, kommer behöva plugga aset av mig, men mysigt att vara hemma iaf och käka lussebullar och kolla på deckare med mamma i soffan!
 
Poss
 
Kommentera inlägget här: