amandamartinssson.blogg.se

I go back to black

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på lite old school hip hop. Har lyssnat på julmusik hela dagen så tänkte bryta av det ordentligt haha.
 
Tog helg i fredags och hämtade upp en efterlängtad Evelina på stationen. Helgen har spenderats i Köpenhamn, Lund och i sängen. Vi har haft en sån otroligt lugn och skön helg. Båda behövde det verkligen och nu är den stora kampen att ta sig ur det lugna, stresslösa livet. Det gick inte idag så jag har helt enkelt gjort det jag mår bra av. Jag har lyssnat på massa musik. varit och storhandlat, lagade en maaassa mat och även ett bröd, kollat ett avsnitt Geordie Shore och bara myst och tagit det lugnt. Försökte skriva på min uppsats men fick verkligen inte fram ett ord så idag prioriterar jag mig själv för en gångsskull. I morgon tar jag nya tag!
 
Evelina Johannson, finare människa får man leta efter!
 
I morgon ska jag springa en natt-tävling. 7 km natt, de va inte igår. Ska bli kul att äntligen använda gps-klockan när jag springer orientering!

KOMMENTARER:

  • ejo säger:
    2014-12-09 | 15:12:40

    Gulleplutt <3

Kommentera inlägget här: