amandamartinssson.blogg.se

Lunnnd

Kategori: Allmänt

Har varit lite inaktiv här på bloggisen men tänkte börja blogga igen så smått. 
Idag föll en tung jävla börda av mina axlar: Grammatiktentan. Herregud känns som ett nytt liv. Bara jag klarade den säger jag bara. I morgon är det min översättningstenta och sedan är de FREEDOM. Tentafest på kvällen som kommer bli så kul och sen tapastorsdag och på fredag kommer Evvisen hiiit så himlahimla myspys.
 
Annars rullar livet på här. Älskar livet, engelskan (fast den tar mitt liv många dagar i veckan) och mina fina vänner. 
 
Bjuder på lite bilder
Firade historiatentan för några veckor sedan med börgers och en fin kompis (och gosekatt)
Många jobbartimmar (och sexatimmar obs kan misstolkas hehe men de är en efterjobbetfest som börjar vid 2 på natten) spenderandes med denna brud och alla andra upper east människor
Men desto mer timmar spenderandes med dessa två tjommar. Bäst är dem!
Det blev Halloween och Olgis å jag drog på sittning, drog även hem från sittningen pga för trötta för att leva efter våran massiva pluggvecka. Herregud, är det vad som ska bli av mig? En pluggis. Well, well like we say in english. 
Hur vårt köksbord ser ut 99% av tiden.
Avslutar med en fin bild tagen från min balle hehe.
 
Puss å kram

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-11-05 | 06:38:14

    ÄNTLIGEN! Har varit inne varje dag och äntligen ett nytt inlägg :) älskar att du älskar ditt liv och jag lovar att du klarade grammatiktentan galant. Puss ❤️

Kommentera inlägget här: