amandamartinssson.blogg.se

November

Kategori: Allmänt

November i Lund är inte så illa ändå. Lika mycket som hände i september händer nu och det får vardagen att bli lite bättre. Dock är det väldigt blåsigt och grått ute och man känner hur det drar sig mot riktig vinter.
Jag ska flytta om några veckor. Fick korridorsrum lite närmre stan. Håller tummarna för en bra korridor med härliga människor. Ska bli trist att lämna Jennie men vi kommer inte bo så långt ifrån varandra som tur är. 
 
Helgen har gått snabbt. I fredags hade vi sittningen jag planerat ett jäkla tag. Maten var toppen och sällskapet lika så. Mellan sittningen och utgången styrde vi mellanfest hos Sandra och allt var verkligen toppen! Igår var jag bara hemma, helt slut. Åkte och sminkade två kompisar inför balen dock och de blev såå fina! Idag har jag skrivit på min uppsats i 4 timmar och tränat. Resten av kvällen ska ägnas åt gossip girl, japp... Jag har börjat se om säsongerna igen FY mig, men klarar mig inte utan det..
 
 
i morgon ska jag beställa tid hos sjukgymnast för jag har fortfarande ont efter sträckningen jag gjorde i tisdags förra veckan och kan typ inte gå helt ordentligt. Fett segt men vem klagaaaaar :D
Kommentera inlägget här: