amandamartinssson.blogg.se

Val Thorens

Kategori: Allmänt

Denna veckan har gått ruskigt fort. Redan fredag i morgon. Då får jag tillbaka en ordkunskapstenta, vi har lite workshops och annat smått och (o)gott. Sen på kvällen har vi klassittningen jag anordnat. Herregud, tips från coachen ANORDNA INTE DET. Detta har inte gjort mig gladare som människa och det har varit sjukt påfrestande men i morgon ska vi iaf ha kuuul med ngra i klassen finally!
 
Idag har jag chillat och pluggat med Elin. Vi har äntligen fixat oss ett rum i Val Thorens som vi ska åka till v.6 med massa annat roligt folk från citynationerna. 
 
Igår var jag på intervju också för jag hade blivit nominerad till förman för ett matlag wohoo. Svinkul! Själva intervjuen var rätt sträng men ändå rolig haha. Kom in i ett rum där det satt typ 8 st på en rad framför mig och grillade mig med frågor. Får hålla tummarna för att det gått vägen! 
 
Min kompis Sandra som blivit notarie på Lunds Nation var med på radio af igår. Har aldrig skrattat så mycket i mitt liv typ som när jag och Alice bestämde oss för att skicka in lite hälsningar till henne och frågor. Alltså det var bäst på veckan, helt klart!!!!
 
Mitt fina meddelande som lästes upp helt fel flera gånger.. 
 
Poss och kram
Kommentera inlägget här: