amandamartinssson.blogg.se

WEEKEND

Kategori: Allmänt

FREDAG!!!!!
 
 
Halleluuuuujaaaaa. Denna veckan har verkligen gått i ett. Samtidigt om det varit (för)mycket tentaplugg så har jag försökt hänga i i de andra kurserna med. Veckan startade med ordkunskapstenta och slutade med historiatenta som faktiskt gick asbra peppar peppar. 
 
Fick veta mitt hp och det var svinbra med, håller tummarna att jag är inne i något bra stim med skolan då jag får tillbaka två tentor nästa vecka som jag döööör om jag inte klarar typ.
 
Va på sittning igår med mitt upper east gäng. Alltså helt klart roligaste sittningen någonsin. Åt inget dock utan bara dansade och dansade och dansade. När klockan va 11 kändes det som 2 som tur va och jag kunde dra hem pga min tenta. I morgon är det sista upper east och det ska med firas! 
 
Nu ska jag strax ta bussen till malmö för att träffa nico och hanna. Vi ska äta middag och fira lite. Finns alltid tillfällen att fira!
 
Poss
 
 
Kommentera inlägget här: