amandamartinssson.blogg.se

Long time no see

Kategori: Allmänt

Ops, ett tag sen jag skrev här!
 
Det har hänt mycket och jag har verkligen haft mycket att göra. Skolan is killing me och jag försöker plugga på så gott det går. Idag hade jag min första tenta kunde 7 av 9 frågor rätt bra men två inte alls..... Så segt. Man måste ha 2/3 av provet rätt annars är det inte godkänt men får hålla tummarna.
 
 
I helgen var jag hemma och opererade min visdomstand. Vilket gör att jag typ inte kan äta och jag ser ut som en svullen boll. Vill typ dö och gråta när jag vaknar mitt i natten av all värk men jag försöker stå ut. Hoppas det går ner om några dagar och är normalt om en vecka. Känns som stygnen skär i kinden men det var visst så att stygnen var sydda i kinden såg Jennie. Jaja, lida några dagar för ett helt liv utan problem med tanden kan ju va rätt värt. Ska dock tillbaka om en månad å ta nästa buhu :( 
HAHAHA
 
Idag har jag även gjort en jäkla massa mat. Jag har gjort en laxpastasås och en gryta med pumpa och mass grönsaker med kokosmjölk och annat mumsigt. Har ätit av grytan nu då jag endast fick i mig yoghurt idag så är nöjd. Ska lägga mig och kolla en film sen ska jag plugga mer ikväll tänkte jag!
Extrapris på B&J NÄMEN
 
Ska ställa två inlägg till i morgon och övermorgon så ni kan ha. Ett om novish och postkarneval som va förra fredagen och ett annat specialarinlägg (nej jag vet inte vad de ska handla om än hehe)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: