amandamartinssson.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

Vilken helg alltså. Inte nog med att det varit 22 grader och sol, jag har endast haft kjol och linne på mig och allt har varit på topp.
 
I fredags kom Johanna hem till mig vid 12 för förfest innan vi skulle på "projekt sensommar" som göteborgs nation anordnade 12-18. Men de va så himla trevligt här hemma så vi glömde typ dra dit haha. Vi kom dit halv 5 men fint folk kommer alltid sent.
 Sen drog vi hem till Johanna där hennes pojkvän hade massa kompisar hemma.
lite lamea bilder på min sminkning
 
Mina fina vänner
På lördagen kom Per hem till mig och vi åkte för att möta upp Jonas och Adam. Vi käkade grekisk mat och chillade runt i stan. Visade dem campus och husen jag går i skolan i. Det var kulturnatten i lördags med så det var verkligen mycket folk i stan. 
Idag har jag åkt till malmö för att shoppa. Brände mest pengar på smink men är så himla nöjd. Fick en riktig make up gjord på Make Up Store och sen shoppade ja även lite kläder. Kan ta kort på dem i veckan :)
Nu blir de film och godis innan jag ska sova. En ny vecka väntar och på fredag är det våran novish-fest och sittning och på lördag ska jag jobba på Upper East vilket betyder sexa. Får helt enkelt se till att plugga i veckan hehe ;)
 
Kommentera inlägget här: