amandamartinssson.blogg.se

Lux

Kategori: Allmänt

Idag gick vi från 8-17 i skolan. Fick ett mental breakdown OCH ramlade som en fyllegubbe precis utanför skolan...
Jag och Johanna hade varit "flitiga" och suttit på lux och jobbat i deras helt otroligt fina nya lokaler (måste ta kort och lägga ut här för det känns som ett lyxigt kontor man sitter och pluggar i) och var påväg till våran lektion i solhuset. Jag kollar på mobilen för att se schemat samtidigt som vi går och det är byggarbete precis där vi är. Jag märker inte hur jag råkar snubbla, glida på gruset som är där och tappar balansen. Slowmotion-faller i typ 10 sek (okej inte riktigt) och ligger å sprattlar på maken. Sååå pinsamt men så jäkla kul, kunde inte sluta skratta men har sånt fett blåmärke på låret och skrapsår på min axel :(
 
Annars längtar jag massor till fredag och på lördag eller söndag kommer kanske Adam Georgsson till Lund och hänger med mig Per Skyggesson och Jonas vilket ska bli askul. Sen längtar jag till tapas torsdag, den dagen vi gjort vår första tenta och ska fira i malmö med Surf schack-brugare och aa.. De va nog allt!!
Så förkyld i ögonen
Ser inte nykter ut men jag lovar att de var förkylningen....
man har la fortsatt i husmorsbanan och bakat mer bröd
Min sjuk/titta på film/sov-hörna
Plugg med the best of the bestest Johanna
 
Kommentera inlägget här: