amandamartinssson.blogg.se

sjuk

Kategori: Allmänt

Måndag igen vilket inte känns för roligt. Men samtidigt helt okej för att gå i skolan är fortfarande nytt för mig.
 
Helgen var toppen. Somnade supertidigt på fredagen då jag kände hur jag började bli sjuk med halsont och ont i kroppen. På lördagen vaknade jag och mådde lite bättre. Jag mötte upp Johanna och hennes pojkvän och hans kompis så åt vi brunch på västgöta nation. Hur gott som helst och det vattnas i munnen fortfarande av brödet som var där och baconen! Sen drog jag hem en stund, sov i några timmar för kände mig fortfarande kass. Vid 7 cyklade jag iväg till Johanna och vi tog bussen till en av hennes kompisar för förfest. Ja, jag vet att de var en dum idé men när det är helg vill jag verkligen inte ligga hemma. Så vi drog ut på malmö nation.
Vi hade det kul MEN alla är så jävla små. Alla är eller ser ut som 10 år och beter sig som 10 år också vilket är supertrist. Dock är jag jätteglad att jag valt att engagera mig och jobba på nation. Tror att jag får ut mer av det och festar hellre med dem jag jobbar med än med folk som precis tagit studenten och tror dem går på gymnasiet fortfarande. Okej nu va jag hård hehe. 
 
Annars så tappade jag rösten i lördags och den kom inte tillbaka igår. Idag är det okej men de är inte lätt å prata. Hoppas den är tillbaka innan fredag för då är det project sensommar på Göteborgs wooho.
 
Kommentera inlägget här: