amandamartinssson.blogg.se

Studies

Kategori: Allmänt

Inte skrivit på ett tag nu men de har sina orsaker. Jag går i skolan. OM jag går i skolan. Pluggar mer än vad jag gjort på 3 år i gymnasiet på dessa två veckor. Så mycket nytt, så mycket att plugga. Jisses. Snart helg!
 
Har iaf kommit fram lite mer till om framtiden och på tisdag nästa vecka ska jag på ett spännande möte. I oktober blir det även högskoleprovet och till det ska jag plugga matte!!! Viktigt oavsett hur mycket jag ogillar det.
 
I helgen blir de brunch med den goaste tjejen från min klass och sedan även parteyeyey på kvällen. Resten av helgen får la spenderas på plugg tills de sitter. Första riktiga tentan i mitt liv om mindre än en månad.
Har även anmält mig till en massa annat riktigt jäkla roligt denna terminen så tror det överväger skolångesten. 
 
Kommentera inlägget här: